Avatar

Redan i början av filmen fastnade jag, man började relatera till andra filmer och situationer.
Det är en vacker blandning mellan kärlek, drömmar, framtid och förmågan att förändras.

Filmen är gjord på ett sätt som får en att tro att det är på riktigt,
karaktärerna är verklighetstrogna och språket är väldigt bra gjort.
Dom har verkligen lyckats att få fram dom riktiga skådespelarna i ´dom blå´.
Jag satt hela filmen och undrade om tjejen och så kikade jag på IMDB och poletten ramlade ner direkt!

Filmen får lätt 10/10 och jag kände mig helt lycklig efter att jag hade sett den.
Skitsnacket om att den ska vara så himla lik pocahontas är ju bara BS.





Jag rekomenderar avatar, varje dag hela veckan.. Den är underbart bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0