Bubbelvatten.

Två riktigt nyttiga dagar (eller inte).
Idag har jag iallafall vart på promenad ;) Men lika mycke onyttigt har ramlat ner.. mums...
Och det enda jag tänker på är hur gott det är med godis... fick lite choklad av mamma men det är inte samma sak :P


Iallafall, idag har jag vart duktig och gick upp runt 8, sen en långpromenad vid 10.
Följde med Hugo till vet. och där han blev nerdrogad och fick tänderna putsade och drog ut en tand..
Det gick väldigt bra, det var bara jag som klarade av att vara inne i rummet så jag var där inne hela tiden.

Jag knäppte faktiskt två kort, men det var på mobilen så jag vet inte hur kvaliten är men det får ni se imorgon!

//hörs då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0