unnatural selection

Nu är jag tillbaka, jag har haft en bra helg. Har ni?

Lördagskväll, sminkade mig och drack några öl.
Drog till sanny och umgicks lite med hennes förbannade hund och sen kom linda.
Vi lyssnade på musik och minglade lite för att sen åka till Orsa till Kalle Holmström på förfest,
där mötte vi upp resten av kvällens sällskap. Danne och Jonas.
Det var ganska mycke folk så vi spelade lite ölspel innan vi drog till bowlingen.




Nästa stopp, bowlingen.
Jag har ju inte vart på bowlingen sen jag var där för massor av år sen då det slutade med att jag gick
ut och surade för att det gick så sjukt dåligt :P Det var nått fel på kloten den kvällen ;P
Men det var ombyggt och stort där inne så det vart lite öl, drinkar och ett spring ut och in för att se om
skjutsen hade kommit.




Runt 1-01.30 kom vi till wasa. Sannah och Linda hade fått någon vild bjudare efter sig som prackade på dom massa sprit och det tog inte lång tid innan jag stod där och hade någon grön läskig shot som jag skulle dricka.
Den smakade ganska surt men danne delade med mig så det gick hyfsat bra iallafall :P

Efterfestade en sväng och sen var det tid för att sova :)
Gårdagen spenderades med att sova till 16 och sen småsova hela dagen, kikade på film och hade det bra :)
Jag måste passa på att rekomendera filmen "Year one"! :) Den är sjukt rolig, en av jack black ´s bättre filmer!
//Vad har ni gjort i helgen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0