uppdatering

Måndagen:
Var väl ute med hugo och sen var jag hemma och ordnade lite

Tisdagen:
Var hemma och sen mot kvällen drog jag och handlade vin och for upp till Jess. Vi drog till willys och handlade mat till tacopaj som jag sedan slängde ihop.. Vi drack vin, skrattade och umgicks hela natten <3

Onsdagen:
Somnade 6 på morgonen och fick sova i 3 timmar innan Jessicas barn väckte mig och sen var det bara att ligga och vara bakis hela dagen.. Drog hem mot kvällen och sen sov jag :)

Torsdagen:
Jobbade på Ica.

Fredagen:
Jobbade på Ica och wasa

Lördagen: Jobbade på Ica, drog hem snabbt som tusan och duschade.. gjorde mig helt klar på 30 minuter.. lite skillat faktiskt! Tog en Taxi till Björn och mötte upp alla. Käkade lite tacos och sen började ölen flöda haha :P
Värden deckade så vi drog ner till Agge och umgicks med folket där.
Sen wasa såklart, dansade, spelade blackjack och var bara glad överlag :) Efterfest hos Fredrik ´feffe´ där blev vi kvar tills dagen efter.. Sällskap och snack hela natten och även på morgonen :) Var alltför bakis så min mormor skjutsade hem mig.. En perfekt lördag, tack alla som var inblandade :)

Söndag/Måndag: Har legat ner hela tiden, min hals är lite förbannad så jag måste vila för att orka med veckan :)



Såja, nu har ni som läser fått reda på vad segbloggaren har gjort under veckan.
Jag lovar att skärpa mig, och den här gången ska jag hålla det :)
Bilder kommer upp imorgon ifrån helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0