What to do?

Jag är fortfarande ledig och det känns annorlunda.
Latheten har börjat gå över och jag vill hitta på någonting roligt eller iallafall produktivt haha :)
Blir nog en långpromenad med hunden och sen städa.. eller baka kanske?

Nu vill jag att någon ska fylla år så jag får göra en smörgåstårta, det är hemskt gott och roligt att göra :)







Åh jag satt precis och kikade igenom festivalbilder, fan jag vill ha sommar nu.
Jag gillar snön, men jag hatar att frysa :P


Vi hörs senare gott folk! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du får gärna göra smörgåstårta till mig när jag fyller år ;)

Eller till Fredrik kanske? Det är ju ännu närmare!

2010-02-18 @ 09:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0