Helgen.

På fredagen jobbade jag natt och körde på ordentligt, tåget var hemskt mycke försenat men det gick bra ändå :)
Fick skjuts vilket jag är hemskt tacksam över :)

Lördag var jag på otroligt bra humör och det höll i sig hela dagen/natten :D
Förfest hos Jim med en hel del folk och sen drog vi till wasa :)

Här kommer lite kort ifrån kvällen :)



Fina jess sitter och käkar för att sen dra och jobba, hur orkar hon?




Bästa cajsa, hata mig inte för att jag lägger upp det här kortet ;)





Vackert kort, alla är ju ler ju iallafall så ;P




Jim ska alltid se så stilig ut på korten :D




Jag och emelie tror att vi är snygga och kör på ankminen ;D



Det var en bra kväll, inga bråk och bara glada miner (nästan ;P)
Jag kan utan tvekan säga att jag hade roligt under kvällen och att det blir mer av de :)

//G´night

Kommentarer
Postat av: Du vet vem!

Hatar dig lite. du kan väl iaf ta bort från facebook?

2010-01-13 @ 20:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0