Heart.

Okej, dagen började som vanligt med att lillkillen Hugo Holmström väckte mig.
Han krafsade på dörren till rummet tills jag halvvaket yrade till dörren.
Direkt under täcket, där ska han sova en stund tills han hör någonting på nedervåningen.. Då ska han ner och jag ska öppna dörren igen och sen on and on :P

Ni som känner mig eller läser min blogg vet ju hur mycke han betyder för oss i familjen
men att bli väckt på morgonen är verkligen inte min grej..
Inte av Hugo iallafall ;P

Första godisfria dagen och redan har jag tänkt på godis säkert 100x, illa illa!
Däremot så ska det fan gå bra, det är redan bestämt.
Inte vika sig en sekund, istället är kylen laddad med gräddfil som jag har blandat till en egen dipp.
Till det kommer morötter och gurka.. Dippa dippa!! :)

Idag har jag redan hunnit powernap 2 timmar så att jag verkligen ska orka jobba även om kroppen fortfarande är sjuk. Kan inte förlora hur mycke pengar som helst pga att näsan inte vill :P

Det går inte att beskriva hur mycke jag vill att det ska vara nästa torsdag, en hel vecka kvar.
Att längta så mycke efter någon är underbart men sjukt jobbigt... snart så :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0