Let the music play, you wont get away.

Nuså, jobbat 12-19.30 idag :) Som vanligt fick jag för mig att jag skulle jobba till 21.
Vet ni hur skönt det känns att jobba nästa 3 timmar mindre än vad man trodde? SÅ SKÖNT!

Som vanligt dom sista veckorna så är mitt humör lika med överlycklig.
Det får mig också att bli livrädd.
Döden kom till mig sista gången jag var glad.
Nu är jag 50x gladare än då, ska jag verkligen få känna så här utan att något dumt händer?

Klart jag ska få göra! Orka vara paranoid, det är faktiskt inte alls min grej.
Go with the flow..

Tack min ´flickvän jessica´. Både för att du är i mitt liv och presenterade den nya personen i mitt liv :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Dont worry, be happy :)

2010-03-26 @ 22:14:53
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0