Löjligt nöjd.

Torsdagen, drog ju som sagt till farmor och farfar.
Landet där tiden står still, det är ganska mysigt faktiskt :) Kortspel, käk och näringsdrycker haha.

På fredagen var det bara att köpa öl och bege mig till Tyresö.
Var hur nervös som helst för att dra runt själv och byta buss men det gick skitbra :)
Käkade hemgjord pizza och drack falcon export, bra skit de!

Lördagen, sov halva dagen.. Resten spenderades i soffan, lyssnade på musik och laddade inför kvällen.
Vi drog till Olearys och käkade goda ribs, sen drog vi till Harry någonting.. någon rockbar typ.
Träffade en kille som var väldigt lik en känd höjdhoppare, Patrik Sjöberg.
Han hade inte tagit med sig någon deo och luktade svett så han lånade min handsprit och tvättade sig med :D Det är humor de :)

Skulle ju dra hem på söndagkväll men det lät lite tråkigt så jag stannade en dag till.
Vi köpte Bamses-Badskum (haha!!) och sen kikade vi på twilight och drack cola.

En perfekt helg, jag är hemskt nöjd måste jag säga :)

//Visar lite kort senare och skriver om den här dagen!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Re; Puh ^

2010-03-15 @ 20:23:24
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0