Mardrömmar

Jag somnade runt 2, vaknade 4 första gången.. Sen har mardrömmarna börjat.
Inte lite sjuka heller, dom här tar nog priset!

I vilken ordning dom kom vet jag inte riktigt så ni får höra den lättaste först och sen urartar det.

Första.

Vi var ett ganska stort sällskap nere på stan, en polare behöver gå på toaletten.
Ni som bor i mora vet ju vart Swedbank automaterna ligger, istället för dom var det som 2 bajamajor som satt inne i väggen.
En dörr öppnades och en toalett åkte ut och sen var det som en stor kassa med pengar framför som man la
pengarna i (godtrogna eller vad). Man stoppade i en 20 sen åkte den in i väggen och sen åkte hela skiten in i väggen igen.

Sen var vi på någon fest och jag skulle bara vara där en stund innan jobbet.
Som förövrigt låg i ett stort lägenhetshus som såg precis ut som reservatet i twiligtsaga :P
Innan vi skulle dra så var det någon jäkla idiot som började bråka och tjafsa med mig och dom jag var med.
Sure tänkte jag och sen satte jag mig i bilen och väntade på att vi skulle dra.
Då hör jag lillsyrran skrika därborta, då har aset slagit ner henne.
Storasyster som man är så sprang jag bort och slog ner honom med ett stort blått fat som jag inte har den blekaste om vart jag fick ifrån. Jag tog fatet och slog in det i huvudet på honom och han dog ju såklart
Det äckliga med den drömmen är att jag verkligen bashade ner honom och tröck in skallen med det där fatet.
Sjukt och hemskt. Jag som aldrig har slagit ner någon eller slagit någon överlag i mitt liv vart jäkligt förvånad över den här drömmer.

Men efter det så var det liksom ´vad spelar det för roll, nu måste jag verkligen komma till jobbet´.
Att en person precis hade blivit totalt mosad gjorde liksom ingenting.
Jag kom till jobbet som var tågstädningen men nej, nu låg det i en lägenhet och där var det fest.
Sen slutar drömmen och när jag vaknade var jag helt förvirrad.


Jag skulle behöva en drömtolk för alla mina sjuka drömmar :P
Dom här tolkar jag själv.

Den första har med Ica att göra, att jag har haft funderingar på att bli rånad (i kassan dvs).
Den andra var att jag försökte stoppa ett bråk i helgen som jag inte lyckades med tydligen.
Det har ju blivit väldigt intensivt med jobb på ica nu så mycke av att komma i tid och sova dåligt har
med det att göra, jag vill verkligen göra ett bra jobb och komma i tid.

Det var min natt, hur var eran? :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0