Two and a half men.

Dom dagarna jag jobbar 13-22.15 blir det inte mycke gjort..
Jag vaknar oftast för sent, går upp.. kokar ägg och äter i köket. Sminkar mig och sen drar jag.
Kommer hem halv 11 och då blir det någon kvällsmat och sen serie :)

Jag och anders älskar two and a half men, så skönt att vi gillar samma saker :)
Att motsatser ska vara så bra tillsammans tror jag inte alls på, vi har det skit bra
för att vi är väldigt lika varandra :)

Någonting jag ser fram emot är den 4 december :) Midvinterblot med jobbet!
Vi blir hela 18 stycken ifrån Ica supermarket, och det blir många av oss yngre som ska med :)

Nä nu är det dax att gå och sova för imorgon ska jag faktiskt börja tidigt, halv 9..
Några timmar lär jag väl sova?




Bilden är ifrån den sega bussresan till sthlm då vi såg på Alterbride,
man ser på anders entusiastiska min att han verkligen gillar det ;)

Kommentarer
Postat av: chGrinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-16 @ 22:44:02
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0