TIO MINUS >-<

Igår kväll var det runt 26+ i lägenheten så vi bestämde att sova med ett fönster öppet (smart?).
Samma dag som jag bestämde att det var varmt nog att ta bort duntäcket och bara ha mitt tunna IKEA sommartäcke (som jag brukar sova med).
Men nejdå! , vi vaknade av att vi frös så jävligt så Fredrik gick in i badrummet (där det alltid är jätte varmt för elementet är galet) medans jag gick och kollade hur kallt det var.. FEMTON GRADER.. köldskador inomhus..

menmen, nu dricker jag lite té och tänkte fundera ut på vad jag ska syssla med idag :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

hey :) kul att se dig i "bloggvärlden", haha. :D

2009-02-17 @ 09:07:16
URL: http://blogg.passagen.se/nolimetangere

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0