Igår kväll!

Det var en riktigt trevlig kväll igår :)
Den började med förfest hos Kenta (Fredriks arbetskompis), vi satt där i lite mer än en timme innan vi drog oss in mot stan.
Känslan av stället var inte riktigt vad man hade tänkt sig, det var lite kareoke och dyr öl ;P Men vi hade väldigt kul ändå och Pontus som är sångaren i Black magic fools, också fredriks arbetskompis gick såklart upp och sjöng! Riktigt duktig måste jag säga. Jag filmade allt men lär inte lägga upp något här utan att fråga.

Fredrik såg Jocke Cans ganska direkt och gick över och minglade lite, det kan inte vara lätt att vara kändis på ett sånt där ställe. Alla var på honom hela tiden men jag fick ta några kort iallafall :)
Efter allt var över drog vi till rockbaren :)





Jag berättade iallafall utan att presentera mig kom jag på, att Åsa Häll är min moster. :) Ni som såg körslaget vet att hon var med i det vinnande laget Team Cans! :D Åh jag saknar dom kvällarna, så spännande och roligt!

Iallafall, Här är en bild på dom andra som vi var med (utom Pontus, han var och for någon annanstans) , En supertrevlig kväll och jag hoppas att vi gör om det snart :)









Nu får ni två bilder på mig, jag lägger sällan några kort på mig så nu var det tid för de ;P
Jag har inte lockigt hår utan min locktång fick göra jobbet :)
Vad gjorde ni igår kväll? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0