det lyser

Träningsvärken gör sig påmind, men inte så farligt som jag skulle tro :)

Igår klockan 11.50 så fick jag för mig att jag skulle åka till sthlm och överaska anders.
Sagt och gjort så satt jag på 12.28 tåget och fick en sån akut resfeber så jag fick halsbränna, lol på mig ;P

Resan gick iallafall väldigt bra, sov större delen av den och slappade resten.
När det var ungefär en timme kvar av resan så gjorde jag ett inlägg på facebook
och skrev lite luddigt så tillslut fick jag lov att avslöja att jag skulle komma hit :)

Anders ringde upp direkt och skrattade och frågade om jag var allvarlig och det var jag :)
Fick precis den reaktionen jag ville, underbart :)

Idag är planen klar, jag ska dra och handla medans han jobbar.
Jag ska också utforska området lite med risken att jag tappar bort mig ;)
Sen blire att ordna paj och fetaostsallad till middag :) mums!

Ni ska få se lite kort senare, det är så himla fint här på tyresö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0