In my head

För första gången i mitt liv så känns allting bra.
Jag har min underbara anders, ett jobb, en frisk familj och släkt och snart ett nytt hem.

Ibland när jag sitter och funderar på hur bra jag har det så
känns det nästan overkligt. Är det en dröm?
Flera gånger dom sista veckorna har jag känt mig så lycklig så jag skulle kunna gråta
och det är en bra känsla!

När tom jag frivilligt släpper soffan för att gå ut och springa (!?) då är det någonting annorlunda
som har hänt.
Det var nog mycke för att dagen började så himla perfekt!
Jag fick världens finaste sms som jag ofta får nu för tiden :)
Det fick mig att le i flera timmar och det har snurrat runt titt som tätt hela dagen och
det värmer i hjärtat varje gång :)
Att helt plötsligt inse att man sitter och ler är ju underbart :)





Jag trodde inte att det var möjligt att känna så här.
Det är annorlunda att vara äldre och kär, det är äkta.

Precis som millan sa ´jag har aldrig sett annika så här kär någongång´
eller boa "mormor" ´ni kan verkligen inte låta bli att röra varandra´ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0