Mora.

Imorgon bär det av, då flyttar jag in i Casa del david nere på stan :)
Fan så fint det blir! Kommer kännas tomt utan familjen och hugo men dom får jag hälsa på och hugo lånar jag :)
Det blir säkert massor med sleepovers med syrran också :)

Jag har ställt klockan på 06.30, då ska jag upp och börja riva runt.
Kläder ska tvättas, saker ska packas och sorteras.

Det känns så himla tomt att vara hemma igen, utan anders känns livet tomt.
Underbart att känna så här men samtidigt skitjobbigt, men att vara så här kär i en kille som honom är helt fantastiskt.
Och sen att det bara växer för varje dag som går :) Att känna en sån trygghet och glädje med någon,
Helt galet vilken tur jag har!! Om ett gott skratt förlänger livet är jag ungefär 150 just nu så mycke som vi skrattar när vi är med varandra :)
Jag älskar mitt liv! :)


Imorgon ska jag ta lite kort så ni får se mitt nya hem! :)
Sov gott allihopa :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Behöver du några möbler? Jag har ju en del som jag vill bli av med...

2010-04-21 @ 08:31:20
URL: http://livslust.bloggproffs.se
Postat av: Camilla

Åh det är ju så kul att flytta, speciellt när man som du inte ens behöver flyttstäda något gammalt :).

Anders flyttar ju snart till Mora, då kommer ni kunna ses hur mycket som helst!!

2010-04-22 @ 12:23:00
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0