Överlycklig

Ja det är precis vad jag är, fick sms av anders och så nu sitter jag bara och ler :) Perfekt är bara förnamnet <3
Det är så svårt att blogga om nått annat men jag ska försöka innan ni spyr på mig allihopa ;P

Igår kväll så kom syrran upp med ett block med massa olika texter ifrån min..
min hemliga dagbok skulle jag kalla det.

13/12-06 började jag skriva i det, att skriva har alltid fått mig att må bättre när det har känts tungt.
Att jag har mått så himla dåligt går knappt att förstå när jag är så himla glad och lycklig just nu.
Allt jag skrev känns som ett annat liv, smärtan, min hemska ångest och känslan av att vara totalt värdelös.
Jag kan blotta en del ur ett inlägg för att ungefär visa vad som var frågan om.

"Ja, jag är fast i en värld av tomhet, oro, ångest och ett hat emot mig själv?
Är det så?"

Sen jag flyttade till mora har jag växt på alla olika sätt.
Det var det bästa beslutet , jag behövde de lika mycke som jag behövde flytta dit.
Nu kan jag ta hand om mig själv och jag känner mig själv mycke bättre.

Det sägs ju att du inte kan hitta någon att vara lycklig me om du inte älskar dig själv.
Så genom att jag har hittat mig själv så har kärleken har hittat mig och jag har hittat den <3






Kommentarer
Postat av: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Svar: Eftersom att Johanna är en av mina bästa vänner så betalade hon med en femhundring och en pizzamyskväll. Men annars skulle den nog kostat runt 1500-2000 kronor. :)

2010-04-12 @ 13:55:19
URL: http://castlebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0