Pikad.

Efter en inte alls illa menad pik ifrån moster Åsa (ni hittar länken till hennes blogg till vänster sida på min blogg)
så känner jag för att blogga lite.
Jag har ju lovat att hålla er uppdaterade om vad jag håller på med men på sista tiden har det blivit att
varje gång jag har Anders i närheten så glömmer jag bort omvärlden. Mobilen och bloggen är som bortblåsta.
Ni vet väl hur det är att vara riktigt kär? Det är underbart, allting bara försvinner.

Livet leker.

Nåja, i tisdags fick jag som sagt för mig att dra till sthlm.
På 40 minuter bestämde jag mig för att dra hit, snabb-packade väskan och hoppade på tåget :)

I flera dagar har jag fördrivit tiden medans anders har jobbat.
Jag har utforskad områder runt rotvik lite och hälsar på Camilla.
Att ta sig till sundbyberg helt själv var inte så svårt som jag trodde faktiskt, jag var lite nervös men jag hittade utan att tappa bort mig helt och hållet.
En snabb gång men det ordnade sig med lite hjälp ifrån min vän Harri!

Igår så var vi och såg på Clash of the titans, min första 3d film.
Det enda jag kan säga om det är att filmen ägde medans 3d sög, jag vart åksjuk och illamående :P
Mindre bra måste jag säga, det är säkert bättre om man tar en tablett innan :P

Idag så drog jag och handlade lite för att sen baka en rabarberpaj, hur den smakar återstår att se :P
Vem vet?

Nu ska vi lyssna lite mer på musik och slappa innan vi ska dra in till stan och kika lite.

//Vi hörs..


Kommentarer
Postat av: Åsa

Underbart att ni har det så bra gumman, det förtjänar du! <3

2010-04-18 @ 10:36:02
URL: http://livslust.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0