Some of these times.

Jag drömmde ju en hel del läskiga saker inatt som överfördes i mitt vanliga liv.
Också vanliga saker som sendrag (!?) av alla grejer, drömde eller hände.. jag vet inte.
Iallafall så gjorde det fruktansvärt ont, igenom sina dagar har man ju känt på olika sortets smärta men satan va det här gjorde ont. Det är därför jag tvekar på att det verkligen var en dröm.
Saltbrist kanske?

När allting kommer omkring så är jag säkert på tre saker.

1. Jag är fruktansvärt kär i min älskade pojkvän, kille, älskling!
2. Saker ordnar sig alltid.
3. Vi är hyfsat friska i min familj :)

Iallafall så var jag hos familjen och hälsade på :) Har redan bestämt en sleepover med hugo på onsdag :) mysigt!! :)
Och imorgon kommer han! :) Den bästa! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0