Världens bästa liv?

Att vara nöjd över livet stämmer mer än bra, livet är perfekt just nu.
Jag skulle inte byta ut någonting.
Kan det bero på att känslorna som bubblar i kroppen? Utan tvekan.

Helgen har bestått av kycklingsallad, öl, påskmiddag, wasa, skumbad och det bästa sällskapet någonsin :)

Den enda gången den här helgen jag inte har känt mig supernöjd var klockan 18.15
då jag såg A kliva på tåget..
Kommer att bli hemskt tomt här utan honom men som tur e kommer han snart hit igen :)

Och i veckan har jag lite planerat iallafall, jobbar tisdag och onsdag.
Brorsan fyller ju på torsdag så han ska få en starköl till frukost.. jag kanske hänger på? haha :)
Kommer och börja att förbereda till kalaset på fredagen, smörgåstårtan ska få stå sig ett dygn så blir det riktigt gott och bra :)

Kalaset, smörgåstårta och cupcakes aka chokladmuffins med chokladglasyr är planen, styr säkert upp någonting mer gott också :)

Vad har ni gjort i helgen gott folk? :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag är så glad för din skull Ankisen! :)

2010-04-06 @ 10:37:28
URL: http://livslust.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0