wonderwall

Satt precis och tänkte på någon textrad ur en låt och upp dykte Oasis - Wonderwall.
Jag kan inte komma ihåg kopplingen till den låten men den är fin och skön.

En annan låt som A tipsade mig om är Alter Bridge - Shed my skin.
Lyssna på den gott folk!

Föresten behöver jag tips på ny/gammal musik eftersom att Stereo love är rätt så sönderspelad nu ;P


Ge mig tips och så hörs vi efter jobbet :)




Kommer ni ihåg det här? Jag hittade precis kortet och jäklar va roligt vi hade!! :)
Min dieselväska fick iallafall vara med då det var jag som knäppte kortet :P
Ännu mera sommarkänslor :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, en pytteliten Jim ^

2010-04-07 @ 15:44:52
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0