Lite kläder?

Efter att syrran hade städat min garderob insåg jag hur jävla mycke kläder som finns där inne i djungeln..
Helt galet faktiskt, drivor med kläder som jag inte har sett på säkert 6 månader eller mer..

Och eftersom att jag har ´så lite´ kläder så var jag nere på stan nyss och handlade en ny tröja :P
Inte så långa armar och lite pösig men det ordnar man med ett par leggings eller ett par snygga jeans!
Den är blå och jag kände mig sommarinspirerad! Lite konstigt med tanke på att snön yr ner och att det är runt 15 minus ute. Men jag måste säga att det har vart en fin vinter, lite för kallt men man vänjer ju sig..




Nu vill jag hitta på någonting roligt, frågan är bara vad eller med vem.
Någonting ute kanske? Det är ju faktiskt inte så farligt kallt ute idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0