2 gånger.

Klockan är 10.47 och jag har redan hunnit sova över natten + tagit en kort powernap.
Mycke vill ha mer, men om jag ska orka hålla mig vaken så är det lika bra! :)

Att vara hos farmor och farfar är som vanligt, kaffe, tv och dagstidningar.
Huset är sig likt och som vanligt sover jag i fasters rum :)

Det låter som att hon fortfarande bor här vilket inte riktigt stämmer.
Både pappa och min faster jobbar ju i sthlm, pappa under vardagarna och faster är flygvärdinna och bor i Finland.
Så dom pendlar sjukt mycke båda två.
Hur mycke bil åker du om året? Pappa åker iallafall ellan 5000-6000 mil bil, dedu! Där kan man snacka om att åka mycke bil och ändå har han pendlat sthlm-mora i cirka 10 år.

Nog om de, jag tänkte ta lite kort utanför huset så ni får se hur mycke snö det är här + att det snöar nu.
Suck? Jag som har både vårjacka och vårskor på mig :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Re; Haha, knäppis (:

Satt halva dagen igår & uppdaterade min mail ^

2010-03-12 @ 11:01:27
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0