crash and crave

Fredag kväll, efter att jag hade dragit i mig nästan en hel flaska vin så fick jag för mig att jag skulle
dra till wasa, såklart ville jag ha med mig Cajsa :)
Ut och dansa, no shit sherlock.

Redan när jag kom till wasa var jag full, sen började urspårningen.
Shot på öl på shot på öl på shot och så vidare.
Självklart (!?) så skulle jag bjuda andra också, så dom som satt vid bordet vart matade med shots.
Jag måste sluta att vara så jävla snäll mot folk! Men kul vare och full blev jag.

Dansade en hel del till skitmusik, alla kunde stå och kolla på mig och cajsa när vi svängde runt i ´the spotlight´.
Det var ju ett band som spelade så hela dansgolvet var upplyst.
Iallafall så var dansen uppskattad (fick jag höra av flera andra)... hum...

Ringde en hel del samtal som förmodligen kommer att kosta men ibland är det värt de!
Det är inte så mycke som rinner runt i min skalle nu förutom att jag saknar A, laddar inför jobbveckan och att jag inte har käkat godis på 3-4 dagar.

Jag bjuder på en webcambild ifrån cajsa.. tolka bilden som ni vill haha :) Tack för mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0