Dom sa här ta en till.

Vaknade av att en lampa lyste i mitt ansikte, hugo skulle upp och sova under mitt täcke som han brukar göra.
MEN när han har hoppat upp och ner 4x så är han inte lika söt längre.
Det resulterade i ett ganska grinigt hejdå till brorsan.

Däremot så insåg ja, ´vafan jag är ju helt ensam´!?
Så nu har jag dansat runt i huset och sjungit högt som fan!
Den perfekta morgonen, det får mig nästan ´bara nästa´ sugen på att börja träna Hiphop Abs igen! :)

Föresten verkar ni ju gilla mina videobloggar, är det någonting speciellt ni vill att jag ska ta upp?



Sommar sommar sommar, men nu är det vår!
Det luktade vår nyss när jag var ute och fåglarna kvittrade i takt.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Anki, har du skivor med den där träningen? Jag behöver något nytt, roligt så jag får lite fart på fläsket!

Kram!

2010-03-18 @ 12:16:29
URL: http://livslust.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0