In the wind.

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag, jag har knappt tänkt på bloggen.
Iallafall så lyser solen här i sthlm och det är ju så himla underbart :)

Har tillbringat morgonen med att vakna, städa, käkat toast med sallad + brämhults hallondricka.
Det låter väl hur bra som helst, bara en sak som fattas..

Iallafall, kom hit på fredagen.. slappade, drack lite öl och käkade ost,skink och broccolipaj! Mumsigt faktiskt.
Lördagen, slappade och försökte komma igång.. det gick inte men vi drog iallafall till Millan och Jörgen och käkade
en big one, drack lite öl och blev tvångsfotade när millan drog fram kameran. Inte det mest smikrande kortet men om ni vill se så kika in på hennes blogg.

Igår var det sova halva dagen som gällde, drog och handlade så vi kunde käka kyckling,ris och currysås med sallad till :) Kikade också på Ballar av stål och senare Fear and loathing. Jäkligt skum film men jag gillar den :)

Om en liten stund ska ni få dagens bild igår och idag. Snö vs. Sol!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Dissar du mina kort va?? Jag tyckte du var jättefin i alla fall ;)

2010-03-22 @ 18:04:02
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0