Känslan av makt?

Dagen har spenderats med att,
Vart ute med hugo, kollat på många avsnitt av Vampire Diaries (som jag förövrigt är förälskad i),
blev inkallad till jobbet så jobbade lite mer än 5 timmar så jag ska försöka ordna bort en dag i veckan.
7 dagar på raken, över 50 timmar? Det är lite överdrivet, så gärna vill jag inte bli sjuk.

//


Ni som känner mig vet att jag alltid hart vart facinerad av vampyrer, alltid gillat dom filmerna när dom har personlighet och inte är äckliga monster.
Twilight , John Carpenters Vampires, En vampyrs bekännelse, Underworld, Trueblood, Vampire Diaries.
Och listan går vidare. Kan ni tänka er? Att vara odödlig.

Jag undrar om fascinationen grundas i instingten att överleva?
Kanske tanken på allt man skulle kunna göra, all kunskap.
Att vara stark, vacker och ha förmågan att styra andra eller läsa någons tankar?





Vad säger ni? Gillar ni vampyrserier, filmer eller böcker?

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Ow yes i do, hehe! vampire diaries är skit bra.. och det blir ju bara ännu bättre eftersom att snyggingen Ian somerhalder är med :)

2010-03-03 @ 22:16:07
URL: http://therosewilldecay.blogg.se/
Postat av: Camilla

Recognition indeed ;)

2010-03-04 @ 19:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0