Godmorgon.

Jag gick upp 7 för att tvätta, det gick bra förutom att jag glömde att ha i tvättmedel i den ena maskinen hehe :P

Mycke jag glömmer just nu, glömde också ha i socker i bullarna igår men dom vart väl goda ändå :)
Nu är det två dagar kvar här i sthlm sen så blir det nog ingen resa hit på bra längre.
Kommer bli tomt under veckorna utan älsklingen men han har snart semester och efter det flyttar han
permanent till mora! Ska bli underbart :) Halvdistans är drygt ibland men än så länge har vi ju
löst det med resor fram och tillbaka :)

Att för första gången ha en pojkvän i sitt liv som man är säker på är helt underbart.
Att veta att han känner lika starkt för mig som jag känner för honom.
Att veta att han bryr sig om mig, vad jag tycker och tänker och att han vill ta hand om mig :)
Precis som jag vill allt gott i världen för honom.

Jag ska aldrig ta honom för givet. Han är min kärlek och livet leker :)

Kommentarer
Postat av: Denise

Ooh, om du är kvar i sthlm kanske vi kan klämma in en fika på fredag? :) kram!

2010-05-26 @ 19:01:48
URL: http://spegelkras.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0